Юридична компанія ТОВ КК Джі енд Кей партнерс ще не відома своєю благодійною та меценатською діяльністю. В останні роки компанія шукає нові форми благодійництва, розвиваючи цю сферу діяльності і залучаючи до неї своїх співробітників. Про нові ініціативи ми попросили розповісти керуючого партнера юридичної компанії Кобрина Сергія Борисовича.

С.Б.

Розробка культурних проектів і соціальних програм здійснюється безпосередньо керуючими партнерами Джі енд Кей партнерс. Рішення про фінансування приймається колегіально на засіданні правління.

Маркоффка.

Як формуються програми? Яке місце серед пріоритетів компанії займає підтримка дітей що залишилися без батьківської опіки?

С.Б.

Благодійна політика нашої компанії здійснюється відповідно до концепції благодійної та громадської діяльності, розробленої з моменту заснування компанії у 2010 році.

Розуміння необхідності підтримки дитячих притулків ґрунтується на розумінні соціальної відповідальності бізнесу. Соціально відповідальний бізнес або “корпоративне громадянство” передбачає нерозривність економічних принципів існування компанії і її соціальної відповідальності перед суспільством. На практиці це означає виділення компаніями різних ресурсів на підтримку соціально значущих областей, з метою формування середовища для розвитку бізнесу та створення сприятливої ​​громадської думки про компанію. Останнє – дуже важливо, тому що це додавання визначає відмінність корпоративної благодійності від будь-якої іншої: тут важлива зв’язаність зі стратегією компанії, чіткість механізмів виділення коштів. На Заході корпоративна благодійність розглядається як невід’ємна складова PR. У найбільш  інноваційних і розвинених компаніях України ситуація аналогічна. Для українських компаній, що прагнуть стати корпораціями світового класу, використання подібного інструменту для поліпшення свого іміджу стає усвідомленою необхідністю.

На жаль, мені невідомі великомасштабні дослідження, що проводяться в Україні, що підтверджують існування залежності капіталізації бізнесу від його соціальної активності. Але, сосмілюсь припустити, що існуючі світові тенденції в цьому питанні актуальні і для України.

Маркоффка.

Чи справедлива думка, що в Україні бути меценатом не модно? Чи відчуваєте ви віддачу від тих вкладень в благодійність, які Ваша компанія зробила за ці роки? Чи не збираєтеся міняти пріоритети? Які плани Джі енд Кей партнерс в цьому відношенні на 2013 рік?

С.Б.

Благодійність – не може бути модною або не модною. Це нагальна потреба людини здійснювати благо. Форми і методи “творіння добра” можуть бути різними залежно від особистісних прагнень і можливостей.

Однак у “корпоративного” меценатства є своя специфіка. Вона відображає нерозривність загальних економічних принципів існування компанії і її соціальної відповідальності перед суспільством, в якому вона працює.

За даними більшості досліджень, що проводяться в США і Європі, корпорації у своїй благодійній діяльності переслідують не фінансову вигоду, а ставлять метою поліпшення корпоративного іміджу і зростання довіри до компанії.

Великі корпорації підтримують благодійні організації і одночасно вирішують два завдання-сприяють стабілізації суспільства та покращують свій імідж в очах потенційних споживачів. Подібні тенденції існують і в нашому суспільстві.

Що стосується планів, то ми плануємо і надалі продовжити співпрацю з дитячими будинками в плані надання посильної матеріальної допомоги.

Маркоффка.

Якими вам бачаться перспективи розвитку благодійності в Україну?

С.Б.

Розвиток благодійності прямо пов’язаний з формуванням певного рівня самосвідомості. У кожного з нас серед різноманітних бажань і потреб існує потреба піклуватися про ближнього, співчувати нещасному, який потрапив у біду … Але всякий раз, як тільки виникає щире бажання допомогти, – постають питання. Тому я допомагаю? Чи справді ця людина потребує допомоги або, може бути, мною просто маніпулюють, просячи про неї? На що будуть витрачені гроші? А якщо їх розкрадуть? Благодійний кодекс нашої компанії – це мішанина з біблійних заповідей, моральних підвалин будівельників комунізму і життєвих істин. Тому ми просто жертвуємо десятину (десяту частину прибутку) на допомогу нужденним, вірячи, що вона піде на добру справу, адже благодійність – невід’ємна складова успіху.

За материалами сайту www.markoffka.com

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Buzz
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

No related posts.

4 комментария: Корпоративна благодійність – важлива складова іміджу юридичної компании

  • spfotonn:

    высококлассных менеджеров юриспруденции при предоставлении юридических услуг отличает, широкий вариант решений вопросов, солидный стаж работы квалифицированного штата специалистов, а также многие другие преимущества, одно из которых – отсутствие жадности.

  • TodZY:

    и зачем об этом говорить?

  • SorkFeersesob:

    Соответственно, такие мероприятия только по официальному разрешено проводить

  • enlav:

    Зарабатывают и с другими делятся. Уважуха.

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>