Інколи, на мою думку, необхідно використовувати право, яке найбільш правильне. З цього приводу, був на моїй пам’яті випадок коли один чолов’яга купив кавоварку, прийшов додому, залив водички, включив у електромережу, чекає каву, проходить п’ять хвилин, десять нічого. Тобто, кавоварка поламана, але індикатор напруги (червона лампочка) світиться. Знаючи свої права щодо неякісного товару (Розглядали в частині І), наш герой помчався у магазин і обміняв кавоварку на гроші. Тобто, чолов’яга не заявив продавцю про те, що він купив товар неналежної якості, а скористався правом споживача при придбанні товару належної якості.  Чесно чи нечесно не мені судити, факт залишається фактом інколи, якщо факт неякісності неможливо одразу встановити, дійсно краще скористатись  правом споживача при придбанні товару належної якості.

Отже і саме право.

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Чолов’яга сказав, що дружина свариться за нецільове використання коштів.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України, а саме:

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
корсетні товари
парфюмерно-косметичні вироби
пір’яно-пухові вироби
дитячі іграшки м’які
дитячі іграшки гумові надувні
зубні щітки
мундштуки
апарати для гоління
помазки для гоління
розчіски, гребенці та щітки масажні
сурдини (для духових музичних інструментів)
скрипічні підборіддя
рукавички
тканини
тюлегардинні і мереживні полотна
килимові вироби метражні
білизна натільна
білизна постільна
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
друковані видання
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,
визначений покупцем (замовником)
аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із
записом

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Buzz
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Related posts:

  1. Захист прав споживачів Частина І (Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості)
  2. Захист прав споживачів Частина ІІ (Гарантійні зобов’язання)

1 комментарий: Захист прав споживачів Частина ІІІ (Права споживача у разі придбання ним товару належної якості)

  • Crissy:

    Спасибо, что помогли вернуть деньги за телефон.

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

*

Вы можете использовать это HTMLтеги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>